Monday, November 4, 2013

Contest KFC #sogood giveaways

Due contest makin dekat tapi aku xde idea lagi ni. Cik Pureen dan F&N menanti disiggy tapi kepala dgn tangan ni belum selari lari. Mampu ke tangan ni buat siggy lagi sampai hasilkan mesin basuh panasonic 16kg lagi? Huhuh....nak nangis bila ilham tah mana-mana...

Malas nak paksa otak lagi, meh aku bagi tau contest KFC #sogood giveaways. Aku masuk baru 2 kali. So, baru 2 heai T-shirts atas nama sendiri. Caranya, korang tekan link KFC kat atas tu. Tiap Selasa dan Khamis, akan keluar soklan. Kena jawap cepat-cepat tau sebab 125 org pertama sahaja boleh menang sehari. Dan yang best, boleh menang banyak kali.

,
Klik banner kat atas pon boleh kalo nak joint besok

Ha....tu nama aku terpampang menang last week. Selasa dan Khamis aku menang

No comments:

Post a Comment