Tuesday, October 8, 2013

G.A due lama apa hal? Nak kejar follower je ke???

Ni kiranya 1st time aku buat luahan kat blog ni. Biasanya aku suka bercerita kat blog utama aku di http://www.airis-arissa.blogspot.com/. Aku buat blog ni khas untuk joint mana-mana G.A yang para blogger buat. Walaupon hadiah kecik-kecik, aku joint gak. Sebagai tanda bagi support pada para blogger. Aku perhatikan, kebanyakan mereka2 yang buat G.A ni terlalu gilakan supaya kita jadi follower dia. It's ok beb.

Kalo due panjang gini, aku tak marah :). Sesuai sangat dengan hadiahnya. Nak joint, boleh klik banner kat atas

Tapi hari ni aku terjumpa G.A yang nak kita follow itu ini, dari blog sampai ler ke FB bagai. Pastu paling aku tak boleh blah, G.A dia due amaaaaaaaaaaaat ler lama. Smpi December!!!! Apsal tak genapkan sampai setahun??? Alahai dik non, banyak cara lain lagi kalau nak jimat. Akak memang babai ler pada G.A gini.

Bukan sebab aku menang itu ini dari contest montest yang aku joint yang selalunya aku update dari blog utama aku.. Tapi, agak-agak lah kalau nak cari follower pon. Lain ler kalo dapat sponsor beriban. Terliur gak kita nak support. Kekadang aku tgk ada yang datang komen pon, aku dah follow. Lagi2 bila aku tgk blog dia, dia ni memang rajin joint G.A itu ini.

Aku amat suka contest yang laju due nya biar pon hadiah kecik. Memang nampak tak logik aku joint G.A itu ini sedangkan aku boleh dapat lebih dari hadiah yang disediakan. Sebab bukan hadiah yang aku kejarkan pon, sekadar suka tgk ada kunjung mengunjung dari para blogger ke blog ni. G.A salah satu medium. So, pikir-pikirlah kalo nak buat G.A. Sekian

No comments:

Post a Comment